torsdag, oktober 19, 2006

ipodcandy.

jag har hittat de perfekta ipod högtalarna. här är de. de är så retro. så hemskt snygga. de måste bli mina! enligt många recensioner är de mycket bra. och också mycket billigare än apples hifi, som jag också har funderat på. dessa kostar 1330 kr, enligt veckorevyn. 1500 kr enligt en annan sida. min ipod kommer att bli så glad när jag har köpt dessa retro beauties i den enorma apple store på fifth avenue i NY. och jag kommer att bli ännu gladare. äntligen ipodmusik utanför hörlurarna. the cardigans kan äntligen spela högt för mig. i mitt rum i usa. väldigt högt.

update. jag kom på att apple store nog inte säljer dessa ithunder högtalare. eftersom de inte har tillverkat de. men här kan man beställa de. 139 $. enligt forex exakt 1.040 kr. vilket också innebär att min veckolön kommer att ligga på exakt 1.040 kr eftersom den är just 139$. ok alltså. en veckas jobb sedan beställa högtalare ...

Inga kommentarer: