torsdag, oktober 19, 2006

ett inlägg.

josefine tyckte att jag uppdaterade min blogg dåligt* så hon ville att jag skulle skriva något. well. jag har inget att skriva idag. men kanske vill josefine veta att jag försov mig till jobbet idag (andra gången den här veckan) ántagligen för att jag var helt slutkörd när jag somnade. jag har ätit pizza till lunch från morella. och idag har jag inte mailat med usa familjen. jag har inte hunnit tänka på usa idag heller. imorgon är jag ledig. jag ska träna till högskoleprovet och sedan provköra mammas nya bil. måste träna på att köra automat inför usa. och jag ska också framkalla kort. från balen, studenten, hultsfred, grease och annat högtidligt och minnesvärt. och ta med till usa och dekorera mitt rum med. så kanske jag på så sätt från mindre hemlängtan. i don't know. detta är ungefär vad jag har gjort idag. väldigt ointressant, men ett inlägg, som josefine bad om. nu kan i alla fall ingen klaga på att jag inte lyssnar på mina läsare. ciao.

* vilket jag inte håller med om. det känns som att jag är och skriver här jämt. jag känner mig bloggnörd.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heeej Staaaaaasia! :)
Väldigt fint inlägg hörrö! Tycker det är skoj och läsa om vad du gör om dagarna... Jag är ju inte så jätteinsatt i modevärlden så jag tycker att det är intressantare att läsa om dina dagar :) Hihi!
ÄR superglad för din skull över USA! Äntligen! Känns det inte konstigt?! :D

KRamen på BAnanen!

Anonym sa...

Förresten, var Morellapizzan god? :P

stasia sa...

källiström; då får du bli insatt! hah. ja. usa känns fantastiskt. tänk - jag typ bor i NY. det är crazy. jag kommer att sakna er alla! men du kommer ju i alla fall hem om 2 veckor. så då får vi leka en sista gång. <3

ps. ja, pizzan var fin.