söndag, oktober 08, 2006

chloé. s/s 07

chloés spring/summer kollektion är här. och jag måste faktiskt säga att jag är något besiken. jag menar; detta & detta är ju bara förfärligt osmakligt. för att inte tala om detta. hallå? ingen kan väl friviligt tänkas bära dessa plagg? fast sedan finns det å andra sidan väldigt många fina plagg också. dock inte särskilt många som jag personligen skulle vilja bära ... och var är alla strumpbyxorna? de var ju chloés grej. de saknas. men i alla fall. mitt favoritplagg från kollektionen är denna underbara. lovely. och shortsoutfiten på rad 6, bild 1 är också en favorit. sedan måste jag nog säga att chloés kollektion tyvärr inte blev någon hitt. jag får istället hänvisa till de kollektionerna jag redan har uppmärksammat. de är fortfarande mina favoriter. top s/s 07 är; derek lam, 3.1 phillip lim, jeremy laing, lela rose, marc by marc jacobs & vera wang. derek lam & vera wang är de absoluta faoriterna. och så självklart är ju chloés a/w 06 kollektion en förevigadfavorit.








vad tycker ni om chloés s/s 07 kollektion? ja, nej, kanske?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, det blir ett njae, haha. Gillar inte allt mönster, wonder why?

stasia sa...

eller hur. det är för mycket mönster och alldeles för kontiga silhuetter.