tisdag, oktober 17, 2006

usa.

hej. jag ringde till kontoret och frågade angående det här 1 december datumet som jag pratade om igår. och det stämmer. för att nu när sökningen efter visum kommer att börja och det är massa andra måste.få.godkända papper som ska fixas så därför kommer jag att åka 27 november. då till au paur skolan i new york i 4 dagar. och sedan 1 december kommer jag att komma till min familj.*

* dessa faktan är baserade på att att familjen från igår har valt mig som sin au paur. och inte bara jag som har missförstått. det får jag reda på senare idag. de skulle höra av sig. yeah. håll tummarna för mig ännu mer nudå!

... nu ska jag springa och fika med girls och sedan jobba. ciao


3 kommentarer:

Anonym sa...

ååh. fy vad kul! jag ska med åka iväg som au pair men det blir inte förens i vår. måste skaffa mig dessa 200 h i barnerfarenhet och fixa mitt körkort först. valde du NY? eller hade du bara extremt tur?

Anonym sa...

WIIEE! Grattis vännen!!!

stasia sa...

ida; OH vad roligt! lycka till med körkortet och erfarenheten! Hm, jo, alltså jag skrev i min ansökan att jag gärna ville komma i NY eller i alla fall någonstans nära omkring. och så hade jag antagligen tur också! Vill du hamna på någon särskild plats?

källiström; thnx baby!