fredag, oktober 13, 2006

pete <3 poetry.

intervju med (älskade) pete där han pratar om poesi och om hans poetfavoriter.



jag funderar föresten på att gå på babyshambles den 6 november. det verkar inte som att jag kommer att komma iväg innan dess (tyärr liksom. men bra ändå) eller jag tänker i alla fall köpa biljett. och om jag nu skulle tvingas åka skulle jag ge bort biljetten till någon sorlig själ och göra den glad. någon som har råd som vill gå med mig? jag vill ha sällskap. jag lovar - jag behöver inte stå (näst) längst fram den här gången och få bröstkorgen söndemosad och bli jättearmbågad. ingen dödsrisk alltså. det räcker med att jag bara får gå och titta lite på pete. och lyssna. då skulle jag bli lycklig. och den här gången skulle jag kunna sjunga med i varenda text. när jag såg de på hultsfred kunde jag bara melodin till what katie did. skam att erkänna nästan. men nu skulle jag se de för att de är så himla bra. för att pete är så jäkla bra. och inte bara för att se på "kates knarkande pojkvän". någon?

update. DET ÄR SLUTSÅLT! OH. JAG DOG NYSS. nu ska jag ligga och gråta hela natten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Slutsålt, jag sörjer med dig!

Maria sa...

åh vad tråkigt att det är slutsålt!

stasia sa...

mia & maria; ja. ush. jag ska nog gråta inatt också. hah. visserligen finns biljetter på blocket. men typ väldigt mycket dyrare. jag vet inte än om jag är så pass rik. men förmodligen inte :/