söndag, oktober 22, 2006

stasia hjärta marc.

är inte dessa lack - och mocaboots ren perfektion? från marc jacobs - of course! jag längtar till new york då jag kan gå in på marc jacobs varje dag om jag så vill. och på chanel. 2.55 i love. i svart of course - XL. föresten. denna lady fick en chanel av sina föräldrar på sin 20 års dag. oh. jag är inte alls avundsjuk för att hon har världens bästa föräldrar. jag ska också önska mig en chanel på min 20 års dag. men jag tror inte att jag kommer att få någon. tyvärr. jag får istället rota igenom new yorks alla 2hand butiker. eller lära mig att spara pengar. hm?

3 kommentarer:

Le Cat sa...

skriver hur man gör på helgon för man kan inte skriva html här. heh!

Anonym sa...

Nja, 2.55 är inte direkt min drömväska och inte MJ-skorna. MJ har gjort många fler skor som varit riktigt fantastiska - det var ej dessa.

stasia sa...

le cat; jag är dum i huvet och html vill inte vara kompis med mig!

sorbonne; väl. det är ju tur att alla inte tycker lika. haha ;p vilken är din drömväska då?