söndag, oktober 08, 2006

cobra's new musa.


det verkar som att thecobrasnake marc har skaffat sig en ny musa istället för cory. cory syns allt mindre på thecobrasnake och ryktet säger att det är slut mellan marc och hans musa. istället syns allt oftare denna unga lady bland korten på cobrasnake. och jag kan inte annat än att säga att hon är riktig fab i min smak. många säger att hon är en corywannabe. jag skiter i vilket. jag tycker hon är häftig. söt på det osöta sättet. och riktigt fab snyggskabbig. dock ser hon inte ut att vara mer än 14 år på vissa bilder. t.ex. denna. och det får mig att tänka på knark-kidsen från "gänget i tunnelbana" vilket inte är så trevligt. men fan. bortsett från det .... hon är snygg. vad tycker ni om cobra's nya musa?









men för er som ändå har cory abstinens. så går cory nowadays för det mesta att hitta här. på theskullset. enjoy.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hon ser ut att vara 14!

Lina sa...

måste tillstå att cory är snyggare och denna böna ser som sagt ut att vara 14. cobrasnake lite pervers?!

stasia sa...

sandy; yesbox.
lina; hm, angående att cory är snyggare vet jag inte. jag gillar faktiskt denna tjej på något sätt.
om han är, antagligen!