lördag, oktober 14, 2006

nattligaord.

idag var ännu en girls.night.out. det var trevligt. och jag har roliga klipp i min kamera. fast det är tråkigt när folk blir ledsna. och sedan blir man ledsen med de och åt de. och sedan slutar det med att man börjar tänka egna tankar och blir ledsen själv. på riktigt. vissa sår läker tydligen aldrig. tyvärr. och det blir samma skiva om och om igen och man tänker alldeles för mycket. som då. den där tiden. för länge sedan. men tydligen inte tillräkligt länge sedan.

och föresten, vad har västervik för konstiga öppettider? varför i helvete finns det ingenstans att köpa cigg då klockan är någonstans mellan 23.40 - 23.55? inte ens 00.00 och allting stängt. helvete liksom. det är ju helt jäkla otroligt. var finns ciggen på en lördag, när man väl behöver de?


och föresten så är det inte bara jag som blir otrevlig när jag dricker. idag var jag jättetrevlig, det var bara alla andra som wronga. vad är det för fel på den här jävla stan egentligen? aldrig riktigt bra.

och nu är klockan 04.34 och den här förbannade låten har gått om ett antal gånger. jag orkar inte tänka mer. jag vill bara sova.

imorgon får jag söndagsfika igen. det får bli cigg och te. och kanska lite mat. kanske lite av frappés goda soppa. we'll see.

damien rice - the blower's daughter.

Inga kommentarer: