måndag, oktober 30, 2006

stockholm.

jag sitter på centralen i sthlm och väntar på att kl skall slå 14. 00 för då ska jag träffa gamla vänner som jag inte sett sedan sommaren. oh. och nu är det ju typ vinter. och jag har inte ens någon vinterjacka (ännu). dåligt dåligt. det är lite småkallt ute. what a suprise. hursomhelst. anledningen till att jag sitter på centralen istället för att vara ute på gatorna och titta i de fina butikerna är att jag inte klarar av att titta men inte röra. jag vill ha vill ha vill ha. allt allt allt. när kom det så mycket fint ut till butikerna?

jag har i alla fall köpt ett par skor. ett par flats stövlar. kort skaft. riktiga a la cory. jag är crazynöjd. egentligen ville jag ha de i brunt. men det fanns inte. var slut. så jag köpte svarta. går precis lika bra. topshop finns faktikst i new york också. så visar de sig bli mina nya favoritskor så ska jag se till att få tag på ett par bruna där. yeah. och så har jag plockat på mig mycket fint krimskrams. 3 par örhängen. 2 armband. och en necessär (?) i sammet. jätteröd. sådana som de har på face. fast jag köpte på h&m. 49 pix. h&m är bra. fast jag ska använda den till att lägga.alla.smågrejer.i.för.att.lättare.kunna.hitta.de.i.väskan. typ kanske alla mina 836437640932 olika burkar (händkärm, hudlotion & 237460926 olika lypsyl. perfekt. då blir det ju en necessär på sätt och vis i alla fall. fint.

nej. nu ringde hanna och tygligen ska vi träffas vid slussen nu och inte på centralen. om en kvart. måste springa. ciao. puss!

Inga kommentarer: