fredag, oktober 27, 2006

fredag.

länge sedan jag lade upp någon dagens bild. mina arbetskläder är inte så där jätteintressanta faktiskt. men hej. idag är jag ledig. därför ser jag ut så här.

- kofta, indiska
- klänning, indiska
- tights, hm
- stövlar, skopunkten
- mössa, designed by tina, till mig i födelsedagspresent.
- brosh, hittad någonstans, för länge sedan

den söta fjärilsbroshen har jag bak på min mössa. på toppen liksom. men eftersom mössan är pösig och hänger ner så sitter toppen på bakhuvudet. lagom sött så där.

jag ska springa till banken och betala amerikanska - visum avgiften. och framkalla lite kort. ska titta på ett par skor på ogräs och småshoppa lite. och ikväll ska jag sitta i dansjury på en dans-talang-tävling. lite kul. och efter det ska jag och tina ut och dricka vin. himla fint med en ledig fredag liksom. ciao.

Inga kommentarer: