söndag, oktober 08, 2006

lista nr; jag.har.tappat.räkningen.

one three hill eller o.c: one three hill ser jag ej. och o.c är jag trött på.
ute- eller hemmakväll: just nu är jag inne i en utekvällperiod.
sex eller mys: hm. mys?
salt eller sött: sött. men salt i maten är gott.
lyx eller budget: lyx of course. men bugdet är typ det jag har råd med, om inte mamma är med. hah.
sommar eller vinter: vår & höst.
när är du född: 87.09.26
vad har du på dig en ledig dag hemma: antagligen pyjamas.
favoritresturang: justnu, restaurang kina i norrköping. deras sex små rätter är attdö för.
favoritfilm: oj. vad svårt. jag vet inte.
drömväska: chanel 2.55 XL
har du barn: eh naj. och kommer inte heller att ha några de närmaste åren.
födelseort: niznij novgorod. ryssland.
smeknamn: stasia. sedan finns också stacy och stacypacy och jag vet inte vad.
favoritfärg: svart.
drömprins: ja. honom hoppas jag att finna.
har du varit kär: ja.
favoritlåt: just nu har jag två. the cardigans - communication & anna ternheim - girl laying down.
maträtt: hm. jag gillar potatisgratäng och allt med vitlök.
favorit resemål: paris. i love paris. och så vilket soligt ställe som helst. jag är sol.semester.beroende.
favoritblomma: jag har typ ingen koll på blommor. men papegojblommor är häftiga.
tycker inte om: blodpudding & att ha slut på pengar.
senaste sjukhusvistelse: vistelse? kanske när jag jobbade på sjukhuset i somras. eller adå vistelse?
favoritdricka: latte & cola light.
vilken färg på väggarna i ditt sovrum: gult är fult.
vad gör du när du är uttråkad: lägger mig och sover eller sätter mig framför datorn/tvn.
missbruk: modemagazin?
vän som bor längst från dig: i ryssland.
vad retar du dig mest på: just nu; maya.
läggdags: alldeles för sent.
nagellack: alltid rött. fast nu vänjer jag in mitt nya mörklila. det är en process.
husdjur: dammråttor?
skostorlek: 40/41
syskon: nej. därför är jag tydligen bortskämd.
favorit pålägg: bri och salami på GI bröd, på frappé. annars rökt skinka hemma.
om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: cancerforskning.
vilket är det vackraste ordet: jag.vet.inte.
bästa bok du läst: vit oleander.
är du internetberoende: eh. jätteja.
favoritparfym: stella mccartney, stella & ralph lauren, cool.
gillar du snö: hm. ja. ibland.
när köpte du något åt dig själv sist: ett paket cigg tidigare idag.
vilken är din bästa egenskap: välj en. jag är bra på allt.
senaste pojkvännen: fuck you.
vilken film såg du på bio senast: pirates of .... 2
senaste köpta skiva: köpta? eh. senast nerladdade är ett live album med the cardigans.
favoritgodis: choklad.
studier eller jobb: praktikplats.
bästa kompis: jag har nära vänner, ja.
innerstad eller liten ort: big city life.
favorit bloggar: jag har ett antal.
nytt eller vintage: mix.and.match.

Inga kommentarer: