fredag, oktober 06, 2006

girls.night.out.

fredag. idag har jag, tina och anna en girls.night.out. det började med mitt förslag om att jag ville bli galet full och sedan föreslog anna middag hemma hos hennes först. jomenvisst. så vi har laddat med vin och det bli räkwook. jag hörde även något om jäges & kahlúa. sedan går vi till frappé och lever på deras happy hour i några timmar. det vita vinet där är sjukt gott. efter det är jag antagligen mer än lagom full. just i helgen känns det bra. ibland har man galen lust att bli jättefull. och bara göra massa dumma grejer. har ni också det ibland? jag har klätt upp mig i svart. den svarta nya klänningen med fickor och spets upptill från indiska. svarta strumps och mina röda stövlar. jag känner mig ganska het. och så har jag målat naglarna (eftersom, fortfarande får man inte ha målade naglar inom restaurangbranchen) jag passar på när det är helg. och att jag imorgon jobbar klockan 11.00 undviker jag att tänka på just nu. det blir nog taxi hem.

bilden intill är förövrigt från för några helger sedan. lite nostalgi att peppa med. jag till höger och källiström till vänster. ciao.

5 kommentarer:

Maria sa...

Är det inte du som är till vänster?

stasia sa...

maria; hah. oj. jag tänkte visst omvänt. ändrar på det imorgon :) tack

Anonym sa...

tjoho!
hehe, nice bild :) glad för att det blev en ganska neutral bild och inte någon av dem andra ;)

kram kram!

Anonym sa...

har tittat in på cory kennedys blogg och the cobrasnakes hemsida och lagt märke till att hon inte syns där längre? och samtidigt visar hon foton på henne o andra killar på sin blogg.. undrar därför om du vet nåt om att hon gjort slut med mark?

stasia sa...

anonymous; hm. i förbifarten har jag någonstans läst att de har gjort slut. men jag minns inte när eller källan. eller hur pålitligt det är. men typ. så antagligen; ja.