söndag, oktober 01, 2006

coconut.

fast jag nyss har fått hem ett fab.beauty.paket med produkter jag länge velat testa vill jag ha mer. jag vill ha denna coconut body scrub salt. jag saknar en bodyscrub. jag förstår inte var alla dem hemma har tagit vägen? borta. spårlöst försvunna. i alla fall. eftersom jag är coconut skadad är därför denna produkt mycket aktuell. och eftersom jag bara gick 200 kr back efter norrköpingshelgen har jag faktiskt råd med en liten beautyprodukt till. och jag menar. en bodyscrub är väldigt välbehövt. väldigt livsnödvändigt. visst? så nu klickar jag hem den. jag blundar och gör det. jag är föresten också sugen på en riktigt bra ansiktsmask. inte en ansiktsmask som bara gör huden len efter användning. utan en ansiktsmask som gör huden len men som också utför under. förminskar porerna och gör någonting åt fet hy. jag har ännu inte hittat den rätta. men jag funderar då på denna. eller kanske denna. men jag vill i alla fall ha tips. tipsa mig om bra ansiktsmasker. tack.

1 kommentar:

Min andra Gömma sa...

Hej!
Jag ska rekommendera en bra Bodyscrub, du kommer att bli len och fin,du tar två teskedar bryggmalet kaffe utav sumpen, när du duschar, gnid försiktigt in hela kroppen, och skölj av. Prova först på händerna så får du känna hur lena dom blir. Jag har provat massor av dyra bodyscrub,kaffe överträffar allt. Yvonne