söndag, oktober 15, 2006

05.01

alltså det här är sjukt. inte normalt. klockan är 05.01 och jag är uppe. jag ska jobba om 7 timmar. och innan dess måste jag hinna somna och vakna igen. och tvätta håret. det är inte friskt att leva så här. men what to do? jag kan inte sova. jag vet inte vad det är med mig och mina sömnlösa perioder som kommer ibland. oinbjudet. men det är inte normalt. jag lyssnar på anna ternheim - such a lonely soul. om och om igen.

she'll ask you were you've been,
you'll be hours late when you finally come home
she'll suspect something's wrong
make sure to erase all your outgoing calls

why trouble, her lonely soul
she doesn't have to know
she doesn't have to know
why tell her, it would hurt her so
she's such a lonley soul
such a lonely soul

och jag tänker alldeles för mycket. och allting bara snurrar. men egentligen vill jag bara sova. jag är trött.

Inga kommentarer: