lördag, oktober 28, 2006

philosophy.

behöver jag säga mer än att dessa underbara sets sååå kommer att få bo i mitt badrum i usa. jag ska storshoppa på philosophy.



duschkräm, kroppskräm & läppglans som doftar mjölkchoklad. oh. yammi.



duschkräm, kroppskräm & läppglans med doft av pepparkakor.



duschkräm, kroppskräm & läppglans som doftar glass.

jag blir hungrig bara av att tänka på att få äga dessa. titta speciellt på de fina stållådorna. de ska jag spara och ha söta saker i. oh. det är som gjort för mig. så årets önskelista till julafton är avklarad. great. titta även det här. kroppskrämen doftar kanelbullar & läppglanset är av smaken cookie. oooh. eller det här settet. doft; varmchoklad och marshmallows. de bara måste få komma hem till mig. och den här scrubben är också som gjord för mig. must have, typ now.

stasia (hjärta) philosophy. jättemycket. och inom högst 11 dagar är något/några av dessa sets mina. lovely. lycka.

någon som vet om philosophy har en egen shopp i NY eller säljs det i många olika butiker? vore fint med hjälp att hitta!

2 kommentarer:

helena sa...

Vet inte om de har egna butiker, men Sephora är ett hett tips. De brukar ta in alla "limited editions" och så.

Anonym sa...

åå duschkräm och allt med doft av pepparkakor, mmm.