tisdag, oktober 10, 2006

ogräs.

glömde nästan att berätta - västervik har fått en ny helschysst affär. den heter ogräs och ligger på rådhusgatan. här har västerviks tidningen gjort en liten uppmärksammning. jag var där inne idag och är helsåld på affären. i byxväg låg på borden nudie, deminbirds, cheap monday, we och ett flertal andra märken. det hängde koftor från b.la. maria westerlind, stray boys, whyred, svea, acne, deminbirds, jenny hellström, odd molly & mycket mer. det var för mycket för att jag ska komma ihåg. i sortimentet fanns också skitsnygga/originella skor, väskor, klockor, underkläder, barnkläder, leksaker, en rosa cykel från paul frank (skitsnygg) & massa annat smått och gott. jag tror att jag måse gå dit imorgon igen. om inte annat så bara för att titta. och om inte för alla snygga kläder så för den snygga inredningen. plus att de spelade girl laying down när jag kom in. awsome. lägg namnet ogräs på minnet och besök absolut om ni har vägarna förbi.

ps. föresten, min nya trjöa, den som jag inte får någon bra bild på, den är köpt på ogräs. det är en svart långärmad deminbird i viscos. med lite anorlunda.snygg krage. lagom slapp och riktigt jag. jag tyckte att jag förtjänade den eftersom det var min första ej-budgetshopping på länge. så det så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, får ta mig en tur upp till V-vik då =)

stasia sa...

nathalie; det får du absolut göra, tycker jag :)