måndag, oktober 09, 2006

måndag + praktik.

hej. så här ser jag ut idag. dagen började med att jag (som praktikplatslös, a.k.a arbetslös) vaknade upp och kom på att jag snarast måste åka till arbetsförmedlingen för att lämna in mina närvaropapper från praktiken, samt göra någonting åt min situation. mendan jag väntar på familj i usa kan jag inte bara sitta hemma och vara en sorlig själ. så min tripp till city slutade i förläng praktikplats. 4 veckor till. och jag kan faktikst leva med vetskapen om att bli utnytjad i en månad till. för, för det mesta trivs jag där. men sedan vill jag iväg. så nu rullar vardagen på igen. dock måste jag sätta igång med träningen. typ nu. direkt. så imorgon köper jag kort på träningsverket och på onsdga går jag till VV igen. jag får inte längre på mig mina svea jeans. jag får inte längre på mig särskilt många av mina jeans alls. typ 2 par. det är katastrof. jag fattar inte när detta hände. när blev jag tjock på riktigt?

klädseln idag består av; klänning, h&m. tights, lindex. kofta, indiska. sjal, rysk. skor, svarta balletskor med rosett bak, asos. smycken; klocka, o.n.e. guldigt armband, asos. dyrberg/kern armband, present från mamma. örhängen, guldiga clips med sten, glitter. stor ring, lafayette, paris. väska, tantväska, 2hand.

Inga kommentarer: