torsdag, oktober 19, 2006

magazines.

följande magazine kommer jag att köpa i usa;

- w magazine
- nylon
- glamour US (och gärna andra, gärna den svenska, om det finns)
- vogue US
- cosmopolitan US
- elle US (och gärna andra, speciellt gärna den svenska, den är bäst, faktiskt)
- harper's bazaar US
- vanity fair

- us weekly (riktig kul papparazzi blaska)

och antagligen även dessa; allure, another magazine, arena, dazed & confused, happy, interview, oyster, pop, surface, tatler, venus, tank. ja. jag är en sjuk tidningsjunkie.

jag kommer också att sakna svenska elle och glamour. de är mina favoriter. och också vecko revyn. den gör min glad. fast jag hatar ebba. jag hoppas i alla fall att de två förstnämnda finns att få tag på i usa. då skulle jag bli glad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

alltså. du vet inte att elle skickar tidningar utomlands? när jag bodde i boston prenumerade jag på svenska elle, det gick utmärkt. lite dyrare, och lite fördröjning innan jag fick den men det gick hur bra som helst. du behöver knappast sakna svenska elle om du inte vill.

stasia sa...

anonymous; va? är det sant? oh, great! då ska jag ringa elle och kolla upp det. tusen tack!