torsdag, oktober 05, 2006

rött + modemagazin.



mary-kate är så söt i den lilla röda nerhasade baskern. lovely. jag har sett en fin liten röd basker på åhlens som jag (förhoppningsvis) imorgon ska ta mig en närmare titt på ... i väntan på den svarta mössan från tina (eh. pik pik pik). typ.

föresten så dämpade jag idag mitt hat mot en eh viss person genom att köpa modemagazin för 165 kr. det blev dessa
vogue & elle. modemagazin är bra. nu är jag mindre arg. i alla fall tillräkligt sansad för att kunna sova. typ. tack och lov. godnatt.

well this is an invitation
it’s not a threat
if you want communication
that’s what you get
i’m talking and talking
but i don’t know
how to connect
and I hold a record for being patient
with your kind of hesitation
i need you, you want me
but i don’t know
how to connect, so i disconnect
i disconnect

2 kommentarer:

Maria sa...

Mm både MK och Ash var söta på visningen :)

stasia sa...

maria; ja, det var de ju!