fredag, oktober 20, 2006

minimarket.

ibland stöter man på sådana plagg som man bara måste ha. men som man bara absolut inte kan få. dessa lovely från minimarket är utmärkta exempel på sådana plagg. oh vad jag gärna vill äga dessa plagg. jackan skulle vara det ultimata. en freakin' snygg vinterjacka. det är faneme sällsynt noadays. lina har en sådan. och jag vill också ha. så snygg jag skulle vara när jag gick där på manhattan i den. i svart ofcourse. klänning är också to die for. jag skulle använda den varje dag. ungefär allt i min garderob passar med den. men tyvärr måste jag spara pengar till usa. och visst kommer jag kunna shoppa där. men det är just de här veckorna där emellan när jag inte får köpa något. och jag bara vill ha och vill ha. detta är tortyr. jag dör. jag tror att det första jag måste göra när jag kommer till ny är att köpa en snygg jacka. och kanske ett par skor. och några klänningar. och kanske någon väska och lite smycken. det vore fint. om jag överleer denna tortyr vill säga.

5 kommentarer:

Lina sa...

vet hur det känns. det är fasen skittrist att vilja ha men inte kunna få...men tänkt på allt kul du kommer kunna köpa i USA...

Le Cat sa...

jag hade precis planerat att köpa jackjäveln men så är den slut på tjalla.. vet du om den finns på någon annanstans på internet? vava! var du vaken till efter fyra? hur fan orkar du skriva prov idag!!!

Le Cat sa...

såg nu att petit sportif i linköping har minimarket kläder. kanske borde ringa och se om jackan finns. men det kommer jag nog inte orka..VAD SKA MAN HA FÖR JACKA!!!

stasia sa...

lina; ja. jag försöker intala mig själv det. men det bara kliar i fingrarna på mig efter att få köpa något. jag överväger att söka hjälp.
le cat; inte den blekaste var den kan finnas. jag bara vill ha den. lina köpte din på nitty gritty i sthlm. kanske finns där? kolla det. och hej KLART DU SKA RINGA TILL SPORTIF. tänk om den ligger där och väntar på dig! var inte så jäkla slö ;p

stasia sa...

le cat; ... och, jag vet inte hur jag orkade. antagligen kan det ha något att göra med allt kaffe jag hällde i mig på morgonen.