tisdag, september 05, 2006

var är mitt asos paket ?!

jag väntade mig ett paket från asos redan igår. men nej. och inte idag heller. såhär står det när jag försöker spåra mitt paket från asos. som skickades till mig den 29 augusti. 6 arbetsdagar sedan alltså. vadå "international, unable to deliver, recipient absent" , vadå unable to deliver? kommer jag inte att få mitt paket? de har ju dragit drygt 700 spänn för mig! någon hjälp?! kan de inte leverera mitt paket till sverige? borde det i så fall inte ha märkts redan från börjar och inte efter att de dragit pengarna ?! tryck för större bild.



hjälp!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, "recipient absent" innebär att mottagaren är frånvarande. Det kan i vissa fall betyda
'obefintlig' också, men jag tror att det är frånvarande de är ute efter. Det är inte så att de levererar det direkt till dörren då? Vissa företag gör ju det, framför allt om man beställer från utlandet kan det vara vanligt. Och då, om de har gjort så, kanske det är så att du inte varit hemma när de kommit dit o ska leverera? Äh, jag vet inte, men det är bara en tanke. De borde ju isf lämnat en lapp i brevlådan, kan man tycka.

stasia sa...

alex - oh. titta någon har svarat. tack. men det har rett upp sig nu! och det var som du sa. jag var inte hemma när det levererades men den som levererade glömde också att lämna lapp i brevlådan, tyvärr :/ så jag fick påminnelselapp från posten igår. så nu är det hemma hos mig ... but still, thnax :)

Anonym sa...

Va bra att det löst sig :)