söndag, september 24, 2006

paraply.

här är paraplyt från lagerhaus som jag har nämnt ett antal gånger tidigare. jag har äntligen lyckats hitta en bild. orsaken till varför jag inte lyckades tidigare var för att jag trode att lagerhaus stavades lagerhouse. fel alltså. men nu vet ni. här är den. med spets och allt. sött som fasiken. som gjort för mig. jag bara måste måste ha. visst är det sötast i världen? 99:- pix.



update. här och här är mer kul från lagerhaus. i must have. så där lagom livsnödvändigt. och superfint.

4 kommentarer:

Le Cat sa...

supersött. kanske borde köpa med mig ett till london om det bli regn. dock har jag alltid klarat mig från regn där vilket är lite konstigt :D

stasia sa...

le cat; det tycker jag absolut att du ska göra. om inte för att det regnar, så i så fall för att det är så fint. lätt. lämna kvar ett åt mig dock! :) hm föresten så tror jag att det bara är en myt att det regnar mycket i london. enligt mina uppgifter finns det inget som pekar på det. så det så.

Supernova sa...

det där paraplyt är riktigt fint, såg det i feminas budgetguide tror jag bestämt. skulle behövt det idag!

stasia sa...

insolens; tycker du ska köpa det! då kommer du vara finast de regniga dagarna :)