söndag, september 24, 2006

utmaning.

jag blev utmanad av camilla. här är svaren.

Vad heter du?
anastasia m.
Vart bor du?
västervik.
När är du född?

26 spetember, 1987.
Beskriv din stil med 3 ord?
svartvit. egen. cosy (tina fick beskriva den) sedan kom jag också på en beskrivning; bekväm. medveten. accessoarersbunden.

Vad innebär mode för dig? mode & trender är ord som ger mig bad vibbar. stil är däremot ett bra ord.
Vilka är dina favoritaffärer, butiker? h&m. topshop. indiska. asos. 2hand.
Shoppar du second hand? ofcourse. mest accessoarer dock.
Vilken är din favoritdesigner? jag älskar chloe & marc. sedan har jag ungefär noll koll. men jag gillar dessa silhuetter. och eftersom jag ändå knappast har råd med designerplagg särskilt ofta känns det ok att inte bry sig. i alla fall inte allt för mycket. men visst önskar jag att denna oscar de la renta klänning ska bo i min garderob.
Vad är din favorit i höst? mina gardenia ankelboots och klänningar.
Hur mycket shoppar du för i månaden? jag vet inte. men mina pengar är i alla fall jämt slut.
Dyraste plagget respektive billigaste? priset för min studentklänning är fortfarande hemligt. billigast är typ strumpor?
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? mycket mycket mer. i hope. desinerplagg till vardags satsar jag på. en chanel 2.55 ska finnas i min garderob. och mina pengar ska aldrig vara slut.
Brukar du tröstshoppa? ohja. självklart. det är bland den bästa shoppingen som finns.
Högklackat eller lågklackat? bägge. jag jobbar på mina hög.klacks.fötter.
Vilken är din drömväska? chanel 2.55 XL large. red. fast på senare har jag börjat fundera på en svart.
Vilket blir ditt nästa köp? stor inhandling av höstiga strumpbyxor. och ett par stövlar vore fint. typ dessa.
Favoritblogg? jag har ingen favoritblogg. men modefrossa är ett bra utgångsläge för alla vilsa själar.
Vilka är dina stilikoner? stilikon är ett överskattat ord. men jag tycker att kirsten. mary-kate. cory & miss moss. jämt är riktigt fab i min smak. dock klär jag mig inte som någon av de. jag bara gillar de.
När upptäckte du ditt intresse för mode? efter att ha läst alldeles för många ELLE hos agnes. typ.
Vad vill du jobba med i framtiden? journalist.
Favoritplagg just nu? tights.
Favoritaccessoarer? armband.halsband.örhängen. & väskor.

jag utmanar le cat. hah. så får du något annat att tänka på än din halsfluss och eh tandvärk (?)

Inga kommentarer: