tisdag, september 19, 2006

buzzador + kexchoklad = sant.

efter att ha registrerat mig på buzzador (i typ maj) efter den stora buzzadorboomen då alla bloggade om de hemkomna paketen med helt sjuka mängder kexchoklad. och wow. här är den. mitt välkomspaket. fyra månader senare. men sjukt stort lass kexchoklad. denna gång med apelsinsmak. jag är vrålhungrig efter att ha dansat sedan kl 8 imorse. för när man assisterar så måste man göra allt och vara duktig. inte sluta göra armhävningarna när det börjar bli jobbigt. utan le och fortsätta. jag ska ju förfasiken få lite respekt. så det så. så nu är jag väldigt frestad att smälla i mig alla dessa påsar på en gång. utan att dela med mig. yami. annars vankas det idag SATC maraton med tina. och så ska jag leka chauför åt mamma. jag menar, lindexväskan väntar på mig och då måste man vara smart. javisst mor, det vore en ära att få slösa bort min sista lediga kväll denna vecka på att sjutsa runt på dig runt hela stan. självklart. men vad gör man inte liksom?



någon mer som har fått kexchokladlasset? vad tycks?

ps. jag måste erkänna att mitt vikt väktar medlemskap inte går så bra. så här - jag har sjukt dålig självdiciplin + jag jobbar på ett kafe med typ sjukt god mat var jag än vänder mig = går inte så bra. fan alltså. kan man inte köpa självdiciplin på burk?

8 kommentarer:

Anonym sa...

haha :-) jag fick cappuccinopåsar från Nescafé med låg fetthalt som första paket. (2 paket - d.v.s. 20 koppar kaffe)

Le Cat sa...

om du finner självdiciplin på burk, please säg mig vart. behöver många burkar. ungefär ett dussin!

Anonym sa...

Jag fick ett också! Tur att jag ogillar apelsinchoklad annars hade det gått åt fanders. Ska ta med mig och bjuda min fina klass på bildlektionen imorgon :)


hannasegen.blogg.se

Anonym sa...

Mmmmmmm kexchoklad..Mums!

Anonym sa...

Jag har inte fått mitt paket ännu :-(

stasia sa...

anti; oh. då. måste jag ju faktiskt säga att kexchoklad känns lite lyxigare. dock är jag fortfarande tveksam till apelsinsmaken.
lecat; oh i will. jag ska kolla upp hur pass olagligt sådana piller kan tänkas bli!
anonymous; haha. så kan man ju också se det. men tur för din klass. jag kan fortfarande inte riktigt bestämma mig angående smaken.
adeline; jag föredrar valig kexchoklad bättre! :D
sandra - kanske imorgon? :)
adeline

Anonym sa...

jag fick också kexchoklad. gott!

stasia sa...

sandra; mm! gillar du den då?