tisdag, september 19, 2006

konsum.

kanske inte så fashionabelt men om inte konsum är den mest underhållande bloggen just nu så vet jag inte vad som är. och en säker källa uppger att; det är precis så det är att jobba på coop. i'm finding it very underhållande. och sedan har vi ju också självklart tjuvlyssnat.se - för er som kan ha missat den. om det nu är möjligt.

urdrag från tjuvlyssnat.se;

Kille 25+ #1: Jag läste att dvärgar kan fastna i varandra då de har sex. Det bildas tydligen ett vakuum så de sitter fast i ca 30 minuter efteråt. Kille2 20+ #2: Seriöst, vad fan läser du för något?! Kille 25+ #1: Har du aldrig hört talas om det? Kille 20+ #2: Nä, det var det sjukaste jag hört! Vad är det för fel på dvärgar egentligen? Kille1 25+ #1: VARGAR! Jag sa VARGAR!

hultsfredsfestivalen. inne på festivalområdet. Smutsig kille #1: Wooow, vilken ren toalett! Smutsig kille #2: Kolla, rinnande vatten, sån lyx! Smutsig kille #1: Jag älskar den här toaletten. Jag vill bo här! Smutsig kille #2: Jag vill sova här på golvet inatt, myycket renare än i vårt tält. Smutsig kille #1: Tror du att de låter oss bo här inatt? Smutsig kille #2 (suckandes): Neej, det gör de nog inte …Smutsig kille #1 (smeker handfatet): Vi kan stanna här ett tag i alla fall ...

2 kommentarer:

Le Cat sa...

här kommer en till säker källa, det är precis så att jobba på coop! haha.

stasia sa...

le cat; hah. det är så pass alltså. jag kan tänka mig att mitt tålamod skulle rinna ut av att jobba på coop och jag skulle kunnas tänka bli väldigt otrevlig ;p