tisdag, september 12, 2006

fashionable picspam. freakin' fab!

istället för en dagens outfit eller något annat ooriginellt bjuder jag er istället en riktigt fab cory picspam. för visst skriver många bloggare om cory. men det är bara jag som ger er original.high.fashion.cory.picspam. you guys can trust me when it comes to cory. den tjejen är ju bara att bli kär i. punkt slut. och nu är kl 20.35. jag avslutatde dagen på jobbet med en egenblandad white russian och nu går jag till sängs. adjö. godnatt.












... föresten, frappe har nu lagt upp bilderna från förra onsdagen då vi hade rock tema. de bästa bilderna är i för sig inte med. för de hänger på väggen bakom disken inne på frappe. men lite kul finns det. tittar ni riktigt noga kanske ni kan skymta min asläckra lugg. annars kan ni kolla på emmas. de var typ likadana eftersom emma hade gjort de. fast min var lite snyggare. här är vi föresten.

nej, nu är det godnatt innan jag börjar fyllesvamla. ciao.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vem är hon egentligen? Kan du inte ge mig lite information!! Vart bor hon och hur/varför har hon blivit så känd??

Anonym sa...

http://lizy.buzznet.com/user/journal/41257/ här står lite om henne :)

Anonym sa...

vaddå vem är hon? känd? emma???

Anonym sa...

eller cory kasnke... hahaa!

stasia sa...

katrin; om du tar en titt på det senaste inlägget har jag där länkat vidare till två cory-info-sidor. ta en titt på det!
nina, tack!
josefine, källiström är det du? ibland är du inte smart alltså :)

Anonym sa...

Yepp, det blir så ibland.. Tur att jag inte skriver samma sak som dig då som vissa brukar göra :) Det är irriterande, bilder är ju bara bilder right?

Anonym sa...

jepp, de e jag :D *Stolt*