måndag, september 18, 2006

no more ads.

wow. jag är så bra! efter månader av försök och förklaringar av människor om hur man får bort de irriterande google-adsen längst upp på sidan har jag nu lyckats !!! och jag som inte ens kan något som html koder. det tog en stund men nu är de borta. shit. vad stolt man kan vara. nästa projekt är att lista ut hur jag kan ändra länkarna i sidan. där det står google-news & edit me. antagligen ska det bort eller så skall det fyllas på med lite fashionabla länkar. och så småningom ska jag även pimpa min blogg. det verkar vara en trend. bara ett problem - how to do it? well i alla fall. klockan är på tok för mycket och jag ska assistera imorgon kl 08.20 vilket innebär 5 timmars sömn. vilket betyder att i must go to bed. men jag kan åtminstonde glädja mig åt att jag inte behöver jobba imorgon. och imorgon är det exakt 7 dagar kvar tills min födelsedag. (när jag säger imorgon, menar jag egentligen senare idag. när alla har vaknat igen) ciao.

1 kommentar:

Le Cat sa...

jag fyllde ju i den och det tog mig över 1 timme. det kallar inte jag diss, haha. vadfan sover du aldrig heller?