lördag, september 16, 2006

kalas.

yes. idag är det utekväll. och jag satsar på att bli kalasfull. jag har målat naglarna. och tagit på mig så många smycken jag bara fick plats med. eftersom vi inte får det på jobbet. så jag gör uppror. mer smycken åt stasia. idag idag. ikväll. jag ska till sara och dricka upp min lila kasse. vi ska sjunga sing star. jag satsar nog på att vara bakgrundsdansare. sedan satsar vi på frappé och deras kalasgoda vita vin. för våra kalasfina personalpriser. på det ska vi bli kalasfulla. det var allt för länge sedan. jag tänker inte tänka på att må bra imorgon. jag ska däremot må jäkligt bra idag. och imorgon ska jag tydligen på 50års kalas ... ? hah. ja det kan ju mamma tycka.

oj. är klockan redan halv tio? jag skulle ju vara hos sara 9. jes. så ciao då donnas.
kalas kalas.
puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

heeej!
hade du skoj i lördags? berätta om allt skoj som hände :P
kram kram

stasia sa...

ciao!
du, jag tror inte vi tar det så här öppet, if you know what i mean. kom in på msn då! <3

Anonym sa...

ojoj, vad spännande... hehe :P
utfrågning väntar... ;)