torsdag, september 07, 2006

christina

som ni kanske har märkt så postar jag aldrig några bilder på christina aguilera, eller xtina eller whatever. jag är helt enkelt inget större fan va henne. jag tycker att hela hennes marilyn monroestil är väldigt överdriven och ser bara extremt tillgjord ut. som hej - jag ska byta musikstil måste därför också byta klädstil så jag ser lite mognare och klockare ut. dock tycker jag att hon bara ser ut som att hon ska på maskerad varje dag. men nog om det. för på bilden intill har hon verkligen lyckats! wow wow wow. det är ju bara så snyggt. äntligen har hon på sig något annat än vitt rätt igen. här ser hon till och med mänsklig ut. mössan är ju bara extremt mysig. jag vill också ha en. jag vill ha hela den där outfiten att använda varje dag. dock tar jag gärna en annan väska.

christina ser liksom ut att trivas i kläderna denna gång och ser mindre maskerad ut.

2 kommentarer:

Lina sa...

håller med dig. klockren outfit. jag gillar dock hennes pinupstil....framförallt är hon mindre trashig nu. bäst är ändå att hon tog bort alla fula piercings hon hade tidigare. det är ett framsteg i sig.

stasia sa...

lina; hm, ja hennes tashiga stil var väl inte heller något jättehej. och piercingarna var ju stora som flugor. yeak. bläe. som sagt bra att de är borta. but still, pinup är för maskerad för mig, men kul att du gillar det :)