söndag, september 17, 2006

(almost) a stam bag.

titta här; jag har hittat the.stasia.version.of.marc.jacobs.stam.bag. ni vet jag pratade här om att jag gärna ville ha en (det kanske inte kom fram så jättemycket. men jag är alltså på jakt efter en stam bag. every day ebayvisitor. för att hitta en stam bag till ett rimligt pris. 12 000:- är alltså inte ett rimligt pris) i alla fall så har jag nu hittat väskan jag söker. det är INTE en marc jacobs kopia. utan en VERSION av marc's stam bag. märket heter NYPD. och deras marc jacobs väska kostar 349:- pix. bra eller vad? väskan ser praktiskt taget ut som en riktig stam bag gör. förutom att NYPD väskan inte har det långa kedjehataget, den har istället en vanlig axelrem. ... vilket funkar lika bra för min del. det är inte en marc jacobs stam bag, men det är en stam bag. visst är det det.



när lönen kommer den 27 september, är denna bag på väg hem till mig. en födelsedagspresent till mig själv.

2 kommentarer:

Lina sa...

den var ju faktiskt väldigt lik och än bättre att det inte är en kopia utan en väska med egen identitet.

stasia sa...

lina; ja, eller hur. det var det jag tänkte. väska med egen identitet. det lät bra :)