fredag, september 15, 2006

vera wang. spring/summer 07.

vera wangs vår/sommar kollektion är en av mina favoriter från NY fashionweek.








det jag gillar allra bäst är färgerna. mycket mörka & murriga färger även till våren och sommaren går hem hos mig. det här med mörkt till hösten/vintern och ljust till våren/sommaren har jag aldrig riktigt förstått. vera wang är bra på alla sätt. titta bara på alla söta klänningar. får inte ni också lite chloé vibbar? bild 4 (uppifrån) med de 3 outfiten är föresten helt tokigt snygg.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Favorit hos mig med. Men rent allmänt, visst har det varit rätt tråkiga visningar?

stasia sa...

fashiongeek; hm. jag tycker att visningarna har varit bra. dock har jag inte hittat någon JÄTTEFAVORIT som chloés vinter blev. så jag väntar med spänning på chloés nu!