fredag, september 15, 2006

på g hos; howtowalkinhighheels


hej. jag vet att det har varit lite dåligt med kul updates på sistonde. men jag har jobbat och jobbat. och sedan har jag också skaffat mig ett obetalt-"jobb/praktikplats"-på-fritiden-för-att-det-är-så-kul-och-för-min-egen-skull. jag har nämligen blivit danslärarassistent. jag assisterar med andra ord danslärarna på danslinjen vid västerviks gymnasium under dansklasserna. jag känner mig faktikst lite viktig. och väldigt lycklig. jag får dansa och lära mig pedagogik. jag har dans i min vardag (!) amazing. vet ni ... i torsdags hade vi 2 balettklasser. oh vilken lycka. för innan dess hade jag inte tagit balettklass sen i ... maj ... typ ... ? parantes.slut.
nu sitter jag i alla fall på style.com och försöker ta igen NY fashionweek som jag medvetet har missat och sparat till någon gång då jag har tid. och det blev nu. jag måste säga att våren sen mycket lovande ut fast jag ändå längtar efter riktig höst och vinter.

fashionabla favoriter från visningarna kommer inom kort. stay tuned.

Inga kommentarer: