måndag, september 18, 2006

(almost) a stam bag, del 2

jag gjorde en fantastisk upptäckt på lindex idag. en the.stasia.version.of.marc.jacobs.stam.bag. till och med bättre än den jag pratade om igår. den här ser exakt likadan ut som en riktig stam bag. alltså med kedja som axelrem. nypd versionen hade ju vanlig axelrem. dock var kedjan kanske lite grövre. diametern på ringarna var något större. typ hur bra som helst. jag ser det som ett tecken på att jag måste ha den. visst är det så? fast det fanns bara 3 kvar. så jag ska försöka tigga till mig pengar och inte vänta på lönen. hej. västervik är riktigt hett ibland.

update. här kan man se lindex väskan & nypd väskan bredvid varandra. dock gör inte bilden lindex väskan rättvisa. den är inte sådär platt. men ni kan i alla fall se skilnaden på kedjerem och ej kedjerem. förstår ni?
jag tror faktiskt att jag har bestämt mig för lindex väskan. för då slipper jag skicka efter. och får kedja. det är lite hippt. håll bara tummarna för att den finns kvar om 1 vecka.

6 kommentarer:

Anonym sa...

ja lindexväskan är riktigt snygg!

stasia sa...

sandra; yes! nu hoppas jag bara att den finns kvar en vecka till!

Anonym sa...

Lindex väskan var en skitbra kopia, kör på den!

stasia sa...

michaela; hm, ja. jag har nog bestämt. den är nog menad att bli min.äger du en själv?

Anonym sa...

angående kedjan på lindexväskan, tröttnar man så kan man väl byta ut den mot en vanlig rem. det kan väl inte vara så svårt att hitta :)

stasia sa...

sandra; jadå. visst kan man det!