lördag, september 23, 2006

stasia´s showroom; outfits.

ciao. hm. det har varit väldigt dåligt med outfit visnigar på senaste. jag har aldrig tid. på morgonen är det bråttom iväg till jobbet och efter jobbet vill jag bara få av mig alla kläderna som stinker mat och diskrum. bläe. men i alla fall. här är två som har fastnat på bild. från vänster till höger. vänster; outfit från i onsdags. klänning, h&m. tights, h&m. gubbväst, gina. sjal, åhlens. rött band, hittat hemma i sylådan. skor, boots, tenpoints. höger; gårdagens partyoutfit. klänning, lindex. tights, åhlens. gubbväst, gina. sjal, rysk. väska, vintage. skor, mixage stövletterna.

ehm. angående partyt igår. det var satans trevligt och min kamera är full av skitsnygga kort. eller ja. partysnygga vill säga. de kommer upp inom kort. också tack till tina och jakob. som eh. tog hand om mig/tog mig hem. annars hade jag väl somnat i hamnen. att gå upp och jobba idag var dock jäkligt segt eftersom jag kände mig magsjuk och hej.jag.heter.betonghuvud. och större delen av dagen spenderade jag med att fundera åt vilket håll som var närmast att springa om jag behövde kräkas. typ. så med andra ord uppnåde jag ej den ultimata fyllan. som förra veckan. det var fint. men sedan har jag också komit på att även sådana fyllor behövs. för att påminna sig själv om att man är dödlig, som tina sa. och för att bli avskräckt från alkohol. jo tack. så idag har jag pimplat loka. jag som annars hatar loka.

imorgon ska jag jobba igen. fuck.

Inga kommentarer: