måndag, september 25, 2006

beställt.

det bästa med internetbank är att man kan upptäcka hur mycket man kommer att få i lön innan lönelappen kommer. schysst. som nu. jag upptäckte att på onsdag trillar det in 2000 - 3000 mer än jag trode. helt otroligt. så då passade jag på att klicka hem följande efterlängtade things;

* burt's bees beeswax & banana hand creame.
* burt's bees lemon poppy seed facial cleanser.
* egyptian magic allround creame äntligen (!)
* the libertines - bound together
* christiane f (filmatiseringen av boken "gänget i tunnelbanan" som jag blev tipsad om efter att ha skrivit att jag önskade att den boken skulle filmatiseras) tack. och så är också själva boken på väg hem till mig. jag läste den på högstadiet och nu tyckte jag att det var dags att läsa den igen. så bra vill jag minnas att den var.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh, du måste recensera egyptian magic-krämen sen! :)

stasia sa...

emma; of course! men det kan ta ett tag. jag måste ju testa den allround. för en rättvis bedömning :)