söndag, september 10, 2006

cory kennedy

jag uppmärksammade rars inlägg om cory kennedy. och tyckte att tjejen var värd att ta en närmare titt på. så jag googlade runt namnet. fick ungefär inte reda på någonting alls mer än att cory + öl = sant. och att hon är en riktig clubkid. att hon ofast hänger på cobra snake är ett faktum. det som också framgick ganska tydligt var att denna 16åring inte är känd för något alls. men hon har uppmärksammats världen över för sin helt fabulous stil. junkie fabulous. heroin chic fabulous. och jag kan inte annat än att hålla med. den här tjejen är fan freakin' fabulous. just look at her.










7 kommentarer:

Anonym sa...

hon är söt. kolla denna fina bild jag skrev om för ett tag sedan :-) http://antifashion.blogg.se/270506220753_logook.html

Madelen sa...

alla som heter Kennedy i efternamn beräknas ineeha en viss summa pengar utöver det vanliga.. :)

stasia sa...

madelen; jo. jag misstänkte det men hittade inget släktskap som jag var 100% sure på. hur hänger hon ihop med kennedy familjen?
anti; ja. hon är för bra för att vara sann liksom!

Lina sa...

är benägen att hålla med dig. fabulös stil, men det är en konstig värld vi lever i. den mest kända kändis vi har är egentligen från början inte känd för ngt alls. just det..jag talar om paris.

stasia sa...

lina. haha. ja, juste paris. jag vet faktikst inte vad jag ska säga. jag har faktikst sklut på ord när det kommer till paris.

Anonym sa...

Jag gillar också hennes stil! Älskar när det ser ut som: "i-dont-care-drog-bara-på-mig-detta-imorse. Men så ser det helt fab ut! :) Här står lite om henne http://lizy.buzznet.com/user/journal/41257/

stasia sa...

nina, precis! läste också någonstans att någon undrade vad hon tänker när hon klär på sig, och vet du, jag tror faktikst inte att hon tänker. hon är nog fullt upptagen med att vara för full eller för hög. hon är en naturbegåvning :)