måndag, september 04, 2006

new shoes

nu är de hemma hos mig. de fina, röda skorna från din sko som jag pratade om här. dock tog det längre än en dag att få hem de. de har tydligen varit iväg till skomakaren och fixat knappen. din sko + service = sant. jag säger då det. jag kanske borde börja handla på din sko lite oftare. hoppas också att dessa håller ihop ett tag.



detta är alltså mina perfekta röda skor. som jag har letat! det var inte så här jag hade föreställt mig de och inte heller att de skulle komma från din sko. men blir man kär så blir man. skorna är lite stora, eller nej inte stora. men de är inte gjorda för att ha barfota. de blir perfekta till hösten med lite tjockare strumpbyxor och då kan jag fortsätta ha klänning. hoho. jag vet inte riktigt hur man mäter en klack. men på dessa skor är det som högst 10 cm (baksidan) och som lägst 7 cm (insidan). hur mäter man en klack, på vilken sida?

2 kommentarer:

Anonym sa...

supersöta

stasia sa...

sandra; ja, visst är de! tack!