torsdag, september 07, 2006

var finns hawaiian tropic luxury body butter ?

jag har letat ihjäl mig men det verkar inte som att någon sverige baserad webbshop säljer denna body butter (!) varför ?! gah. har däremot hört att den skall finnas i några olika butiker, så som kicks, och tydligen även i vissa andra butiker i stockholm. snälla snälla stockholsbor eller någon annan vänlig själ, kan någon köpa detta body butter åt mig. jag sätter in pengar på ert konto för frakt och allt! snälla snälla. då skulle jag bli lycklig! hör av er i så fall :)

12 kommentarer:

Le Cat sa...

Det finns på coop forum ingelsta. Men burken är hel rosa!

Anonym sa...

tror jag har sett den i en butik här i stan. kan kolla läget i helgen om jag hinner, eller nästa vecka. kan ju ej garantera; men finner jag den kan jag gärna sända till dig.

Anonym sa...

Hej hej!
Jag kanske kan hjälpa dig. Ska ut på minishoppingrunda idag och håller ögonen öppna :D

MVH
Carro

stasia sa...

antifashion + anonymous; ja, kolla gärna båda två. den som hinner först och som fortfarande har lust skulle jag bli evigt tacksam :) hör av er!

stasia sa...

le cat - den finns inte på coop forum i västervik :/ är ingelsta stort?

Le Cat sa...

Jobbade där i sommras så packade upp x antal plus köpte en egen. Ja det är jätte stort. Det ligger ju där ute vid Maxi om du inte vet vilket jag menar :)

stasia sa...

le cat; ah. du köpte en egen också? tell me what do you think? bra dålig? för fet? smälter in lätt? tell me tell me. hm, ute vid maxi, alltså vilken stad pratar du om? ingelsta? nu hänger jag inte alls med :)

Le Cat sa...

Norrköping pratar jag om, området ute vid Maxi heter Ingelsta. Jo den är väll bra. Hade inga förhoppningar, ville bara ha bodybutter. Ett som tydligen har blivit väldigt hypat. Den luktar lite som lera man hade när man var liten, fast på huden luktar den gott och den smälter in bra. Den är inte för fet utan lagom.

stasia sa...

le cat. jasså norrköping! då är jag med. har dock aldrig hört ingelsta. men ok. dock bor jag inte i norrköping längre. får be någon där handla åt mig då. vad kostar den?

inte för fet låter bra. för det är body butters. himla synd för den luktar typ himmelriket.

känner vi varann föresten?

stasia sa...

body shops body butter är för fet, menar jag precis ovan :)

Le Cat sa...

Nej det gör vi inte men vet att vi varit på samma fest för x antal år sedan med JOhan svensson och Ian tror jag. Hittade hit via din helgon för länge sen :)

Jag minns inte vad den kosta men inte så dyr iaf =)

stasia sa...

jasså. ja, det kan nog stämma. tror det var hemma hos agnes till och med :)

inte så dyr. perfa. dock måste jag fortfarande hitta någon som kan handla åt mig. du känner dig möjligtvist inte manad? :)