tisdag, september 05, 2006

ny blogg ?

jag har funderat lite på att starta en ny blogg. en bildblogg. som speciellt skall ägnas åt fashionable picspams. så jag tänkte fråga er om råd; tycker ni att det är en bra ide? eller kan jag ha kvar den kategorin på denna blogg? eller skulle ni tycka att de var jobbigt att det kom stora bildinlägg, ni som inte är intresserade av bilder? eller tycker ni att det är bra med variation fast ni kanske hellre föredrar textinlägg? och ni bildintresserade, vad tycker ni? jag har nämligen så många bilder jag vill visa för er så att det skulle ta upp sjukt mycket plats här.

jag frågar om råd eftersom jag har märkt att många av er läsare återkommer dagligen och därför vill jag ju göra bloggen så bra som möjligt så att den passar alla.

tanken är i så fall att bloggen ska ligga hos blogg.se då dem har en mer praktisk layout för bilduppladdning. så man kan ladda upp många bilder utan att inlägget blir 4 meter långt. vilket blir både fult, osmidigt och tröttsamt i längden.

så nu får ni bestämma - skall jag ha kvar fashionable picspam temat här på bloggen eller skall jag starta det som en egen blogg som då helt enkelt skulle hete fahionablepicspam.blogg.se (?)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att du ska ha kvar det här på den här bloggen, det är kul med lite blandat sådär.

Anonym sa...

tycker oxå du ska mixa allt i en stor röra i denna blogg :-)

stasia sa...

då verkar det som att fashionable picspam blir kvar här :) tack för era åsikter!

Anonym sa...

Bra! jag tycker också att den borde vara kvar, gillar den kategorin :)