lördag, september 09, 2006

muse bag, by asos

hur har jag totalt kunnat missa asos muse bag kopia?



himla fin. känns om att jag borde slå till, det är liksom now or never. 270:- pix. fast jag fasar över att mamma skulle svimma om jag kom hem med ännu en ny väska. mamma verkar ha en jäkla koll på mina grejer. själv har jag ingen aning om hur många väskor mamma äger. eller vilka av hennes skor som är nya. det är lite jobbigt att hon har sådan koll på mig. jag blir ju lite rädd för att köpa grejer. men jag antar att det är det som är tanken. men shit the same. jag diggar denna väska. vitt är hett. dock känns det mer och mer som att jag borde vänta eftersom jag förmodligen om 1 och en halv månad kan shoppa loss i NYC och då är det bra att ha pengar. hey. jag ska nog vänta.

godnatt.
föresten rött läppstift och jag är så jäkla heta ihop!

2 kommentarer:

Maria sa...

Min mamma är likadan. Eller hon har koll när någonting försvinner. Jag förstår inte hur hon kan vara så säker på att det inte ligger i garderoben, försvinner någonting så vet hon om det. Läskigt.

stasia sa...

ah. creapy. fast min mamma gör så att mina saker försvinner för att hon jämt "städar" och lägger mina saker på platser som hon anser att de borde ligga på, platser för mig helt obegripliga. hah