söndag, september 03, 2006

stasia gör au-pair fotokollage

titta vad fint jag har gjort det!
tryck för större bild. det är kul
vissa bilder är 3-4 år sedan. hemskt. tonårsblank hy. oh ännu hemskare. och vad har jag på mig? hah. men i alla fall ... detta är alltså fotokollaget som min potensiella värdfamilj kommer att få när vi har blivit "matchade" med varandra. jag tror att göra kollage ska bli min nya hobby. det är är jättekul. och så är jag också klar med allt! allt allt allt. ok nästan allt. anders ska kolla igenom mitt brev och se så det är rätt formulerat och stavfel bort. men jag måste faktikst säga att jag är lite stolt över mig själv. mitt brev personliga brev är skitbra. min enegelska är brabra, och jag som inte har haft engelska på över ett år. det ni. och sedan ska jag låna mammas tipexpenna på jobbet. att skriva fel när man inte får skriva är så typikst mig. och oh ni anar hur skönt det är att vara färdig med allt. jag känner mig fri. hah. imorgon ska vi posta hela kalaset. tjoho. jag hoppas på att få komma iväg snart. och mest av allt hoppas jag på new york. så glöm inte att hålla tummarna för mig nudå. godnatt.

Inga kommentarer: