måndag, september 25, 2006

26 september.

kl är 01.09 vilket innebär att det redan är idag. den 26 september. min födelsedag. oh. jag älskar födelsedagar! jag minns speciellt en födelsedag. jag tror jag fyllde 6 eller kanske 7. och hela dagen frågade jag mamma "har jag blivit född än?" och syftade på det exakta klockslaget. 12.05. nästan mitt på dagen. men det var i ryssland. så kl 10.05 idag. i sverige. föddes jag för exakt 19 år sen. oj. wow. tiden går verkligen fort. och juste, den födelsedagen fick jag en underbar docka med blonda lockar som fick hete masha. she was my favorite. <>

7 kommentarer:

Anonym sa...

grattis! :)

Anonym sa...

Hej!

Grattis Anastasia på 19årsdagen! Hoppas du hittar nåt kul att göra, annars kan du ju alltid gå på speedway :)

Puss och kram

/Josefine och Sanna

Le Cat sa...

grattis!

Anonym sa...

Grattis!
Och förresten, är detta en poppisfödelsedag, sett minst fem födelsedagsbarn i närheten idag! :)

Anonym sa...

Grattis!
Och förresten, är detta en poppisfödelsedag, sett minst fem födelsedagsbarn i närheten idag! :)

Anonym sa...

Grattis Grattis!
Jag fyller också år idag!!!

Hoppas du haft en bra födelsedag.

stasia sa...

alla; tusen tack! & anna; grattis på födelsedagen. hoppas du har haft en underbar dag ... och alla andra som har fyllt år idag :D