tisdag, september 19, 2006

imorgon.

imorgon vankas det väskköp. the.stasia.version.of.marc.jacobs.stam.bag. den från lindex har jag bestämt mig för. yes. för idag upptäckte jag till min stora förvåning att kontot låg ett antal 100 lappar plus än jag trode. annars brukar det väl vara tvärtom. visst? men i alla fall. och efter gratis mat på frappé = sparade matpengar som jag fick av mor så - extra hundra lappar på kontot + sparade matpengar = väska till stasia imorgon. livet är fint.

imorgon har jag även 18.00 - 02.00 (03.00 - 04.00) jobbpass att se fram emot. faktikst kul. onsdagskvällarna är de roligaste. folk blir sjukt fulla. på en onsdag. hah. det har man alltid kul åt. och jag passar på att lära mig att blanda fler drinkar. än kan jag två. ok. tre. temat är föresten cowboy. jag har en hatt och ett par stövlar. får klura på en fullständig outfit imorgon. jo. jag tänkte också bjuda på en dagens imorgon. det var lite länge sedan. så jag tyckte det var dags.

nej. nu är det godnatt. och nu är det bara 6 dagar kvar till födelsedag. föresten jag kom på. på lagerhouse har de sjuk söta paraplyer. lite sago/prinsessparaply med volang. de visar de i senaste ELLE. om någon i norrköping vill slå in ett sådant åt mig som födelsedagspaket skulle jag bli världens lyckligaste. men annars håller jag på att gör mitt bästa för att själv kunna komma upp helgen 30-1. och i så fall handla själv. för visstfan ska jag ett sådant fab paraply.

ciao. + en dagens cory.

1 kommentar:

stasia sa...

camilla; jag antar så fort jag får tid :)