måndag, januari 01, 2007

cheriehampton.

myspace är typ bland det bästa på webben. man kan ungefär hitta allt och alla. jag hittade nyss cherie hamptons myspace. cherie är enligt mig den bäst dansande levande varelsen efter ambra succi. of course. hennes stil är grymt snygg. och jag skulle ungefär kunna sitta och se henne dansa resten av mitt liv. så bra är det.

jag hittade ett klipp på en koreografi som vi gjorde när jag tog klass för henne i linköping. den koreografin är så snygg. sååå snygg. titta sjalva. jag är alltså inte med på klippet. men jag har gjort samma koreografi vid ett annat tillfälle.

hon är tydligen artist och modell också. det var mer än vad jag visste. och det står att hon är från NY. så jag måste nog maila henne. och fråga om hon har flyttat hit eller nått. och i så fall fråga var hon ger klass.

ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan hitta Ambra där också, hon är kompis med Cherie på Myspace. Om du inte redan hittat henne dvs :)

stasia sa...

alex; näe, är det sant. jag har för mig att jag har sökt på henne och föröskt att hitta. men inte hittat. ska gå och plöja igenom cherries vänner då. tack för tipset!