måndag, januari 15, 2007

sushi.



så. nu har jag jobbat av 09 - 19 efter en natt med endast knappa tre och en halv timmars sömn. det måste vara nått fel på mig. kan helt enkelt inte sova. klockan visar 05.37 och jag ligger klarvaken. what the fuck liksom. nu har jag två timmar off innan 21 - 23 börjar. eftersom sherri måste iväg då. och josh är i las vegas i några dagar. så jag måste vara hemma. egentligen inte göra något alls. men absolut inte sova. ifall barnen skulle vakna skulle jag aldrig höra det ner till mitt rum. så det är bara att pimpla kaffe. men jag har i alla fall fått sushi. gravad lax & avokado. så jag ska duscha, äta och vänta på anna. och sedan hålla mig vaken. för att sedan jobba kl 06 imorgon bitti. galen start på veckan. jag är redan helt slut. men i helgen har jag min helt fria helg. sömn!

föresten kära vänner. jag har fått igång min mobil från sverige. alltså med amerikanskt nummer, men min samsung från sverige. så nu har jag åter alla era nummer. heja. jag är sällskapssjuk. jag kommer skicka sms. lova att svara mig. det kostar antagligen bara några kronor mer än ett avnligt sms, kanske som ett mms. så snåla inte. jag saknar er ju.

nu ska jag äta sushi.

puss stacy.

ps. jag bjuder också på en bild från fredagens partaj. det är ungefär den enda bilden från den dagen som jag inte blundar på eller gör någon konstig min. det var helt enkelt inte min bästa fastna.på.bild.dag. bild cred till kattis.

Inga kommentarer: