måndag, januari 08, 2007

frozenyogurt.

men hej du.har.en.kropp.jag.skulle.döda.för men istället ska jag äta low fat frozen yogurt ice cream. chocolate fudge brownie. från ben & jerry's of course. och fortsätta att vara arg. eller kanske se en film. för jag såg att imorgon jobbar jag från 11 - 21. great. va va va. bäst för ungarna att de inte har rivit ner halva huset imorgon. annars blir det inte pretty.



allt gör mig irriterad idag. och att sienna är så jäkla irriterande snygg gör det inte bättre.
nej, jag ska deffenitivt se en film. och äta mycket glas.




och längta till lördag, då jag får vin.

godnatt. stacy.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så jävla ball bild.

Anonym sa...

jag har svårt att se skönheten i kiera knightleys kropp, benrangel varning.

stasia sa...

camilla; sienna? ja, sjukt snygg!

elin; well, jag gillar benrangel varning.

Anonym sa...

Jag tycker att det är mer än varning på den tjejen...

stasia sa...

sara; well, what can i say, jag gillar när benstruktur framträder, så är det bara.

Anonym sa...

Jag får hålla med Elin och Sara, det där är inte alls snyggt, ser sjukt ut..

stasia sa...

sofia, ja, du får gärna hålla med de. och alla får ju tycka olika eller hur? och jag tycker att hennes kropp är snygg. kolla bara in magrutorna, tjena liksom.

Anonym sa...

Kiera har ett pretty face men hennes kropp ser ut att tillhöra en killes =/