måndag, januari 15, 2007

pimp my laptop.

jag vill skaffa ett fint skin till min dator. dels för att skydda, dels för att snygga till.



detta leopard från
aspoke är en helklar hitt. flashigt värre.



och detta blommiga är också väldigt fint.




svartvitt är lite mer diskret, fast ändå inte. snyggt hursomhelst.




eller kanske bara helsvart. så kan jag föreställa mig att det är en snygg iBook jag har framför mig.

sedan vill jag också skaffa en fin dataväska. inte den här klassiska, tråkiga och inte särskilt snygga modellen. utan kanske en flap/clutch modell? lite mer fashionabel. så att man kan bära med sig sin dator med lite stil. bort till starbucks och sitta där med en latte och blogga. det vore väl något. jag har i alla fall googlat runt efter olika snygga datorväskor men hittar inget. så nu ber jag om lite hjälp. någon som kan tipsa om en sida/shop eller liknande som kan tänkas ha lite mer stilfulla dataväskor än de vanliga? något i stil med denna, den med blommönster. så snygg. så tipsa mig om ni vet något! tack.

puss stacy.

1 kommentar:

Anonym sa...

oh... jag skulle gärna ta med mig laptop nr 2 hem! jättefint med blommor! (L)