lördag, januari 27, 2007

newshoes.

... eller ska man kanske säga en favorit i repris? dessa är alltså exakta kopior av mina topshop flatsboots som jag var helt förälskad i enda tills det revs upp stora hål i hälarna på de. 999 kr från topshop, oanvändbara efter cirka 2 månader! mina nya hittade jag i en butik i white plains med först nedsatt pris från 79.99$ till 49.99$ och sedan 30% rabatt på det. slutligen alltså totalt 35$. kalas eller vad?

dessa shoes är också bättre än topshops för de har en riktig häl, vilket inte topshop hade. de var bara mjuka. här kommer det minsan inte hänga ner några fler skinveck som skavs upp när man går. här är det topboots för en fjärde del av priset. kalas!

jäkla topshop alltså som bokstavligt talat rånade mig på mina praktikplatspengar som jag kunde ha haft med hit och köpt 4 par skor för istället. dessa fina shoes finns också i denna färg. och jag är riktigt sugen på de också. om jag har tur finns de kanske kvar nästa veckan. vilket de antagligen inte gör. well well. man kan inte få allt. nu är jag i alla fall snyggredo för snö och slask. comon bara.

för er som är sugna på dessa snygga shoes. som dessutom också är extremt comfort så finns de att köpa här. för samma kalaspris. 35$, cirka 252 svenska kronor. ja, ni läste rätt. kalas helt enkelt.

puss stacy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefina... samma sak hände med mina topshopstövlar. Dom gör fina grejer men dom håller ju verkligen inte!