måndag, januari 08, 2007

jäklaungar.

idag hatar jag ungar.

det börjar med att jag stiger upp och är på härligt bra humör. jag går in i lekrummet, och mitt härliga bra humör sjunker i botten. vad fan har ungjävlarna gjort? det sista jag gjorde igår innan jag gick och la mig var att städa undan varenda liten leksak i lekrummet. och vad ser jag nu? jo. att ungefär ALLA leksakerna ligger slängda på golvet. 326583212735636 pusselbitar ligger på govet huller om buller, med tillhörande kartonger slängda överallt. jäkla ungar! hur i helvete kan någon som är 3 år hinna totalmisshandla hela rummet, mellan kl 7 och 8 på morgonen. samtidigt som de glor på tv, äter frukost och klär på sig,innan de går till skolan. jävla skitungar.

det tar mig 2 timmar att samla ihop alla jäkla pusselbitar. och lägga de i rätt kartong. sedan smala ihop alla andra leksaker, och sedan flytta tillbaka alla lådor och en bokhylla, samtidigt som jag undrar - hur fan kan en unge på 3 år flytta en bokhylla ?!

jag är arg resten av dagen.

ungarna är griniga, och att deras mamma är hemma nästan hela dagen gör det inte bättre. utan att om jag säger nej så springer de till henne, och sedan kan de vara ännu mer griniga eftersom de vet att hon är där och att jag då har noll kontroll. jävla ungar!

jag hatar ungar! varför åkte jag egentligen iväg på det här? jag hatar barn.

nu ska jag duscha, och försöka bli mindre arg. för snart kommer anna och kattis och vi ska se på sex and the city, eftersom jag nu har fått hem alla avsnitten.

nämnde jag att jag hatade barn föresten?

stacy.

Inga kommentarer: