onsdag, januari 24, 2007

dresses i can't afford.

rubriken talar för sig själv. samtliga klänningar från brownsfashion. därför sitter jag istället och stirrar på bilder av de och sakta men säkert accepterar att jag inte är någon cory kennedy (läs; bortskämd snorunge med obegränsad ekonomi) och jag får helt enkelt nöja mig med att handla på h&m (läs; studentvänlig shopping) vilket i för sig också är fint. men ibland så vill man ju bara ... ja, ni vet. ibland så.







men på tal om pengar ... så sparar jag faktikst pengar varje vecka, i en liten marc jacobs låda, som sitter på min vägg. pengar som ska användas till att slösas med agnes, när hon kommer hit. och jag fuskar inte. hälften av veckolönen. varje vecka. ibland blir jag så stolt över mig själv! pussochgodnatt. och agnes svara på mitt mail! det börjar bli bråttom.

Inga kommentarer: